الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

گل پری

خاطرات مامان سمیرا در دوران قبل حاملگی

1392/2/5 20:54
نویسنده : مامان سمیرا
349 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه سلام دارم خدمت همه ی مامان باباهای خوب دنیا و یک سلام ویژه یعنی واقعا ویژه دارم خدمت اون دسته از مامان باباهایی که مثل من وبابای النا یکخورده اذیت شدند که خدا یک هدیه ی آسمونی مثل النای ما بهشون بده .دوست ندارم وبلاگ النا را با خاطرات یکخورده تلخ اینکه چطور شد که باردار شدم خراب کنم دوست دارم حالا که خدا این گل به این زیبایی را بهمون داده ونگذاشته که یک عمر در حصرتش سپری کنیم شروع به نوشتن کنم تا زمانی که هستم واسه گل پریم بنویسم وقتی بزرگ شد بخونه و یک تشکرویژه از عمو و عمه ی النا دارم که این وبا واسش درست کردند.                                                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پری می باشد