الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

گل پری

خاطرات مامان سمیرا در دوران بارداری

1392/2/5 21:27
نویسنده : مامان سمیرا
1,332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه .من چون جدیدا این وبلاگا درست کردم زیاد تاریخ و خاطره خاصی از اتفاقاتی که واسم افتاد توی ذهنم  ندارم ولی اون اتفاقاتی که مهم بودند و یادم هست را مینویسم بعد از اینکه من متوجه شدم باردارم دقیقا یک 17روز بعدش در اوایل ماه مبارک رمضان بود که چهار روز ازش میگذشت متوجه شدیم عمه صفورات باردار شده (عمه صفورا حالا یک گلی به نام محمد رضا داره که اونم وبلاگ دارد) خاله منیره ام که دو ماه و نیم زودتر از من باردار بود نیلوفر خانم را داره حالا تو خانواده ی ما تعداد نوه ها زیاد شد.نیشخنداین هم چند تاعکس ازالنا با محمدرضاعمه صفورا که ١٥ روز از النا کوچکتره.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

parya
3 آذر 92 17:53
اقاقبول نيست ما ني ني نداريم تو خانواده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پری می باشد